Sayfalar

23 Ocak 2012 Pazartesi

KARNE

                                                          KARNE HEYECANI

    Cuma günü bizim evde de karne telaşı vardı.Gerçi notlar artık internetten önceden biliniyor.Bu yüzden biraz işin sihri bozuluyor.
    Benim oğlum da çok güzel bir karne getirdi ve beni çok mutlu etti (Zaten varlığı beni hep mutlu ediyor).Ben çocukken karne günleri evde çok sıradan geçerdi.Hep başarılı bir öğrenci oldum,bu da bizim evde olağan karşılanır özel hiçbirşey yapılmazdı.
    Bu yüzden ben bugünün çocuklar için hep özel olması gerektiğini düşünürüm.Karneler iyi de olsa kötü de...
   Çünkü çocukları mutlu etmek  kolay bence.Sadece onlara özel bir yemek ya da içten bir öpücük hatalarını telafi için onları ikna etmeye yetecektir.Mesela benim susamlı kurabiyelerimden yapabilirsiniz


  Çocuklarınızın notlarıyla değil varlıklarıyla mutlu olmanızı dilerim.

          

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. karne...
    evet birçok çocuğu mutlu eden, bir çoğunu da mutsuz eden sonuç. dediğin gibi önceden bilinen bir gerçek.. karnede görünenden çok görünmeyen bize ait katkılara bakıp değerlendirmek gerekir, işe susamlının yanında bir tatlıyı da ekleyerek başlamak iyi olur kanısındayım.okul yaşamı yaşantımızın önemli fakat küçük bir bölümünü oluşturuyor. oysa çocuklarımıza şöyle bir baksak okulun dışında ne harika değerler taşıdıklarını göreceğiz.. bir tatlı tarifi de benden çocuklara armağan niyetine verin ilknur hocam
    YanıtlaSil

    YanıtlaSil
  3. a) ana malzemeler
    1 anne
    1 veya birkaç çocuk

    b) iç malzemeleri

    biraz ilgi
    bir kucak sevgi
    sonsuz saygı
    orta karar hoşgörü
    bir fiske güven
    bir tutam masumiyet

    c)üzeri için

    malzemeler kıvama gelinceye kadar zaman

    yapılışı:

    malzemeleri güzel aş kokan mutfağınızda pekişinceye kadar anne şevkatiyle karıştırınız.mutlu yuvanızda beklemeye alınız.sıcak bir aile ortamında pişiriniz.

    üzerine zaman sosunu gezdirip,alakanızı serperek hayata sununuz.

    gül şeker tatlınız hazırdır,
    mutluluklar onların,
    gurur sizin,
    afiyet insanlığın olsun...

    GÜN-SE Yayıncılık şekerleme dizisi

    YanıtlaSil