Sayfalar

18 Ocak 2012 Çarşamba

PİŞMANLIK

                                 KEŞKELER...
Hepimizin hayatında keşkeler vardır.Keşke şu iş teklifini kabul etseydim,keşke şu evde otursaydım ,keşke sigaraya hiç başlamasaydım gibi...Bunları listelesek eminim hepimiz bir 15,20 madde yazarız.
    Düşünüyorum da bu düşünceler, bazen bugünü yaşamamıza engel oluyor değil mi?Yapamadıklarımızı düşünmek yapmak istediklerimizin önünde büyük bir engel.Oysa hiçbirşey için geç değil,Yaşadığımız ya da yaşamakta olduğumuz herşey bizim tercihimiz,O ANDA YAŞAMAK İSTEDİKLERİMİZ.Geriye dönsem şunu asla yapmazdım demek çok yanlış.Duygularımız değişkenlik gösterdiği için bu böyle aslında.
    Ve tabii bu tür duygulara ben de sahibim.Ama geçmişi düşünmektense bugün için çözümler üretmeye karar verdim. 
   Çok hoşuma giden bir sözle yazımı noktalamak istiyorum.HAYAT BİRGÜN O GÜN DE BUGÜN!
        HEPİNİZE KEŞKESİZ GÜNLER DİLİYORUM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder